Wednesday, May 19, 2010

Een feestje.... 35 jaar!


Vandaag mogen de slingers omhoog want ik ben JARIG! Alweer 35. Pfff. De jaren gaan tellen. Dat deed voorheen nooit. Deze leuke mini zelfmaak slingers zijn van Pickles, een creatief blog uit Noorwegen. Een beetje uit de oude doos maar ik vond ze wel toepasselijk voor vandaag.

En ook mijn oma, en mijn nicht Claire, de schoonvader van mijn zus en de moeder van een vriend van me van harte gefeliciteerd. Je ziet, jarig zijn op de 20e is niet héél origineel.

Today we decorate our home as it is my birthday! I turn 35 and for the first time I'm starting to count the years. Never felt like doing that before. The cute 'make them yourself' decorations are from a Norwegian blog Pickles. An older post but I thought it was suitable for today.

No comments:

Post a Comment