Tuesday, June 21, 2011

Drie jaar geleden ben ik met enthousiasme mijn webshop en blog begonnen. Een groots avontuur want ik was nieuw voor de woonbranche, nieuw op het internet én nieuw als zelfstandig ondernemer. Het is dan ook super dat Lille Lykke meteen is opgevallen bij de woonbladen via wie ik een heleboel klanten heb weten te bereiken. Ik ben dan ook trots op wat ik bereikt heb na 3 jaar. 

En toch heb ik besloten te gaan stoppen met de webwinkel. Ik haal persoonlijk niet meer de voldoening uit mijn webwinkel die wel nodig is om 100% gemotiveerd te blijven. Daarnaast mis ik het 1 op 1 contact met klanten en het adviseren bij een aankoop. Op internet is hier nou eenmaal minder behoefte aan. En de stap naar een stenen Lille Lykke durf ik in deze roerige tijd niet te maken.

De winkel is nu gevuld met leuke aanbiedingen van artikelen die we in voorraad hebben. Zowel in de BASICS als in de FOLKLORE collectie. Maar let wel, de voorraad is beperkt. Het zou zomaar kunnen zijn dat je iets besteld en waarvoor ik contact met je moet opnemen dat het toch al uitverkocht is. Het is een klassieke: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Deze uitverkoop duurt 10 dagen.

Mocht je momenteel nog wachten op een levering dan komt deze zeker nog! Deze bestellingen staan uit bij onze leverancier en leveren we zo spoedig mogelijk uit. Helaas is het niet mogelijk hier verdere korting op te verlenen. Mocht je vragen hebben over een bestelling dan kun je me het beste een email sturen.

Ons weblog blijft nog wel actief! Hier kan ik mijn passie voor het Scandinavisch wonen voorlopig nog wel kwijt. Plus ik heb leuke plannen voor 2011 en 2012 met het blog.

No comments:

Post a Comment